27. september 2023

Kommunikations- og marketingkoordinator søges

Brænder du for content marketing og sociale medier? Kan du finde de gode historier og formidle dem levende i øjenhøjde? Og kan du samtidig jonglere med både strategi, kreativitet og til tider korte deadlines? Så er du måske vores nye kommunikations- og marketingkoordinator på BGI akademiet.

For første gang i næsten syv år er der opstået en jobåbning i vores kommunikationsafdeling, der består af to medarbejdere. Som vores nye kommunikations- og marketingkoordinator vil din primære opgave være at bidrage til og styrke BGI akademiets overordnede kommunikationsstrategi. Dette inkluderer:

  • Content creation: Ansvar for at skabe engagerende og målrettet indhold til vores sociale medieplatforme (især Instagram og Facebook)
  • Koordinering og planlægning: af indhold til vores sociale medieplatforme og nyhedsmagasin
  • Skriftlig kommunikation: Udvikling af tekstindhold til diverse kommunikationskanaler som hjemmeside, SoMe og nyhedsbreve
  • Analyse og rapportering: Overvågning og analyse af marketingeffektivitet ved hjælp af værktøjer som Google Analytics.
  • Nyhedsmagasin: Du vil fungere som skrivende redaktør på BGI Magasinet, som udkommer to gange årligt på tryk, web og via nyhedsbrev. Erfaring med Mailchimp vil være en fordel.
  • Undervisning: Du vil undervise i valgfaget journalistik og medier én time om ugen.
  • Webindhold: Produktion af indhold til web, herunder artikelskrivning, opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden. Erfaring med WordPress vil være en fordel.
  • Videoproduktion: Produktion af videoer, hvor idéerne ofte opstår spontant.
  • Kontakt og koordinering: Samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, bureauer og øvrige ansatte

… og meget andet.

 

Det vi søger hos dig:

Vi søger en kandidat, som…

  • er uddannet inden for kommunikation, journalistik, marketing eller lignende (f.eks. journalist, cand.ling.merc., cand.com).
  • har erfaring med content creation til SoMe og har en stærk forståelse for, hvad der virker herpå.
  • har fremragende skrivefærdigheder og evnen til at producere kreativt og målrettet indhold.
  • har erfaring med analyseværktøjer som Google Analytics
  • kan dokumentere events, mens de foregår
  • har erfaring med webproduktion og kendskab til WordPress.
  • besidder evnen til at etablere og vedligeholde eksterne relationer.
  • Kan være ordstyrer ved onlinemøder og webinarer
  • er handlekraftig og udadvendt – Der skal ikke være langt fra idé til eksekvering
  • måske allerede har erfaring inden for idrættens verden

Der vil i perioder være aften- og eller weekendarbejde som for eksempel Efterskolernes Dag og aften, online møder eller efterskolearrangementer, hvor du skal deltage.

 

Ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV som én samlet fil senest onsdag den 11. oktober. Ansøgningen bedes sendt til job@bgi.dk med “Kommunikations- og marketingkoordinator” i emnefeltet. Samtaler afholdes den 25. oktober. Kaldes du til samtale, skal du udfylde en DISC-profil inden.

BGI akademiet værdsætter mangfoldighed, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge uanset baggrund og erfaring.

 

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Mia Schmidt på tlf. 42147485.

 

Om BGI akademiet: 

BGI akademiet er en efterskole placeret på Juelsmindehalvøen med en ekstern afdeling på Hjarnø. Med et elevtal på 750 fordelt på vores to afdelinger, kombinerer vi idræt med studieforberedende undervisning i de boglige fag. Vores store fokus på idræt og bevægelse understøttes af faciliteter i verdensklasse og et bredt udvalg af idrætslinjer. BGI akademiet rummer desuden et kursusakademi med camps og ferieuger for børn, unge og voksne. På BGI akademiet er tonen uformel, og vi sætter pris på mangfoldighed. Du kan læse mere på vores website www.bgi.dk.

 

Se også